Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål; 


Hvilke betingelser er der?

Vi sælger B2B, dvs. business-to-business, med andre ord: handel mellem to virksomheder. Dette indebærer dermed, at man skal have et CVR nummer. 

Hvordan kan jeg få mine ting til salg hos Skandinavisk Service Partner?

Ring til os på (+45) 70 25 14 14. Hvis du foretrækker at skrive, så kan du maile til info@spartner.dk, så kontakter vi dig enten pr. telefon eller pr. mail. 

Når jeg så har haft besøg af en af jeres konsulenter, hva' så?

Så bliver billederne af objekterne / objektet lagt ind på den oprettede auktion. Derudover bliver de øvrige informationer om objekterne tastet ind; det kan være antal kørte kilometer, årgang og eventuelle andre værdiskabende informationer om varen.

Hvor længe kan mine varer være til salg på B2Bauctions.dk?

Normalt er en auktion på mellem 8 – 14. dage. Der kan være forhold der gør, at det kan være godt at have et objekt på i længere tid. 

Er det gratis?

Hvis din vare mod forventning ikke bliver solgt, er det gratis. 

Bliver dit objekt solgt, er der omkostninger på salget. Omkostningerne er defineret i vores ”aftale” om håndteringen af salget.

Kan man sætte et minimumsbeløb?

Ja, det kan man godt. Når vores konsulent er på besøg, kan I aftale hvad minimumsbeløbet skal være.