Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål:
Hvilke betingelser er der?
Vi sælger B2B, dvs. business-to-business, med andre ord: handel mellem to virksomheder. Dette indebærer dermed, at man skal have et CVR nummer.
Hvordan kan jeg få mine ting til salg hos Skandinavisk Service Partner?
Ring til os på (+45) 70 25 14 14. Hvis du foretrækker at skrive, så kan du maile til info@spartner.dk, så kontakter vi dig enten pr. telefon eller pr. mail.
Når jeg har haft besøg af en af jeres konsulenter - hva’ så?
Så bliver billederne af objekterne / objektet lagt ind på den oprettede auktion. Derudover bliver de øvrige informationer om objekterne tastet ind; det kan være antal kørte kilometer, årgang og eventuelle andre værdiskabende informationer om varen.
Hvor længe kan mine varer være til salg på B2Bauctions.dk?
Normalt er en auktion på mellem 8 – 14. dage. Der kan være forhold der gør, at det kan være godt at have et objekt på i længere tid.
Er det gratis?
Hvis din vare mod forventning ikke bliver solgt, er det gratis.
Bliver dit objekt solgt, er der omkostninger på salget. Omkostningerne er defineret i vores ”aftale” om håndteringen af salget.
Kan man sætte et minimumsbeløb?
Ja, det kan man godt. Når vores konsulent er på besøg, kan I aftale hvad minimumsbeløbet skal være.